İsmayıl Buğra Şad
"Möhtəşəm Yüzil" adlanan, el arasında isə daha çox “Möhtəşəm Hərəmxana”
kimi tanınan serialın ssenaristləri yazdıqları saxta "tarixlə" İslam
və İnsanlıqdan uzaq olduqlarını hər an sərgiləyirlər. Qəribə tərəfi budur ki,
onlar öz anti-İnsaniyyət mövqeyi ilə qürur duyurlar. Və ən iblisanə tərəfi
budur ki, bütün bu əməllərini sanki İslam və İnsanlıqmış kimi göstərirlər.
İslam və İnsanlıq bu hərəmxana kinoşnikləri üçün moda sərgisindəki paltar kimi
bir şeydir.
Serialda İmam Əli (ə)-ın mənəvi davamçıları səfəvilərə həqarət etmək də
bu əməvilərin adi bir davranış tərzidir. I Şah Təhmasib qan bağlılığı ilə Məhəmməd
(s) peyğəmbərin 7-ci, İmam Əli (ə)-ın 6-cı nəsildən, 7-ci imam Musa Kazım (ə)-ın
isə 25-ci nəsildən övladı olan, Səfəvi dövlətinin qurucusu Şah İsmayıl Xətainin
oğludur.Eyni zamanda Şah Təhmasib 12 İmam vilayətini əsas tutan peyğəmbərin (s)
buyurduğu 2 əmanətə - Quran və Əhli-Beytə sahib çıxmaya özünü həsr etmiş və 12
imam yolunda hər növ ona əta edilmiş nemətlərlə müqəddəs savaşlar aparmış səfəvilərin
2-ci şahıdır. Şah Təhmasib sultan Süleyman Qanuninin Anadolu və Azərbaycan ərazisinə
olan vəhşi və dağıdıcı DÖRD yürüşünü dəf etmiş və beləcə əməvi Osmanlının bütün
şər cəhdlərini boşa çıxartmışdır. Qanuni(sız) Süleymanın İslam dünyasına
vurduğu zərbə və təhriflər o qədər ağlasığmaz böyüklükdə olmuşdur ki,
Anadolunun şərqində, Azərbaycanın qərbi və şimalında 100 minlərlə müsəlman qətl
edilmiş və bu ərazilərdə demək olar ki, həyat iflic vəziyyətinə düşmüşdür.
Savaşlardan sonra səfəvilər bu torpaqlarda yenidən həyatı qaytarmış,
dağıntıları bərpa etmiş və müsəlmanların sınıq könüllərini qismən də olsa
sarmağa başlamışlar.
Əminəm
ki, hərəmxana kinoşnikləri Şah Təhmasibə necə həqarət edəcəklərini çox
düşünmüşlər. Və axırda da bunlar "Dəyyus" deyə bir ismi ona nisb
etmişlər. Peyğəmbərin (s) yolunda olan və onun əmanətlərinə sahib çıxan "dəyyus"
Təhmasib. Bəhlul Danandə demişkən: "Ay bərəkallah ustadına!" Hərəmxanaçıların
ustadları kimdir? Həzrət dedikləri Müaviyə və gizlində həzrət dedikləri Müaviyənin
oğlu Yeziddir.
İndi
baxaq iblisin kölələrinin işlətdiyi "Dəyyus" sözü nə deməkdir? “Dəyyus
ərəbcə bir kəlimə olub, arvadının və yaxınlarının namuslarına xələl gətirəcək
davranışlara qarşı qeyrət (qısqanma) duymayan, onların irzinə biganə qalan kimsə
deməkdir. Bu kəlimənin süryani dilindən ərəbcəyə keçdiyi də söylənmişdir.” (İbn
Əsir, “ən-Nəhayə” N/47) Maraqlıdır ki, dəyyusluq heyvanlardan DONUZA xas əlamətdir.
Məlum olduğu kimi, DONUZ QISQANCLIQ DUYMAZ, NAMUS BİLMƏZ ..
İndi gəlin baxaq “dəyyus donuz” kimdir? I ŞAH
TƏHMASİBin kimliyinə, azacıq da olsa yuxarıda toxunduq. O Məhəmməd (s) peyğəmbərin
bayrağını qoruyub yüksəldən bir şəxsdir. İndi də gəlin Osmanlının hərəmxanaçılarına
qısa olaraq nəzər salaq ...
Sizə
Osmanlının ən ünlü katiblərindən, onların hər növ iç üzünə bələd olan bir
qaynağı təqdim edirik. Bu minlərlə dəlillərdən yalnız biridir: “...Çünki sevilən
qadın bölümünün naməhrəmləri avan qorxusundan gizli tutulur. İndi isə
cavanlarla əlaqə (Homoseksualizm), onlarla düşüb-qalxma (Cinsi istismar)
yolunda bir qapıdır ki, bu qapı gizli-aşkar həmişə açıqdır. Tüksüzlər soyundan
namərd loxması olanların çoxu Ərəbistan piçləri və Anadolu türklərinin vələdüzinalarıdır.
Onların sürdüyü gözəllik və cazibə sürəsini heç bir diyarın tüksüzləri sürməz.
(Yəni dünyanın heç bir yerində tüksüz homoseksuallar osmanlıda olduğu qədər
komfortlu həyat tərzi sürmürlər! – İ.B.Ş.) Neçələri otuz yaşına varıncaya qədər
gözəl üzündə könlündə üzüntü olacak qıl görməz. Türk uşaqları Ərəbistandakı ələ
ovuca sığmaz cilvənək çocuklar gözəllik yönündən hamısından qısa ömürlü
olurlar. 20 yaşlarına vardıqları kimi rəğbətdən düşərlər və aşiqlərin işindən
qalırlar. Amma daxili ərazilər - Ədirnə, Bursa və İstanbulun incə belliləri her
yöndən qüsursuzluqda və gözəllikdə onlardan irəlidir.” ("Nüsxətüs-Səlatin",
Mustafa Əli Gəlibolulu, XVI-cı əsr.)
Yanlış
anlamayın, qadınlardan bəhs etmirlər. Tüksüzlər deyərkən 14 yaşından yuxarı
kişi cinsli insanları nəzərdə tuturlar. Qadınları cinsi istismar etdilər, zövqləri
yarımçıq qaldı, kişiləri də dadmaq istədilər osmanlıçılar. Eynilə babaları Lut
qövmündəki azmışlar kimi ...
Sual:
indi Məhəmməd peyğəmbərin (s) yolunu davam etdirən səfəvilərə namus üzərinə həqarəti
adi bir şey halına gətirən bu osmanlılar kim olur? Onların namus anlayışları
varmıdır? Əxlaq bunlar üçün qışın oğlancık, yazın qadınla düşüb qalxmaq və
sonra da Məhəmməd peyğəmbərin (s) övladına söyməkmidir? Yoxsa əxlaqı bunlar
dövlətlərini ayaqdan başa aparıb çıxaran hiylə vasitəsi sayırlar?
Donuzdan fərqlənməyərək yüzlərlə, minlərlə qadını alıb cariyəsi edən, hərəmxanalarda
kişiləri cinsi istismara uğradaraq alçaldan, cavan uşaqlarla Lut qövmü kimi
davranan, qadını isə ancaq cinsi istismar obyekti kimi görən bədəvi ərəb
osmanlı əbu-sufyanları sizcə donuzdan fərqlimidirlər?
Qısqanma duymayıb, minlərcə qadınla yatan, bu da kifayət etməmiş kimi
yüzlərlə oğlancıqlarla yatan bu osmanlı donuz deyilmidir?
Qurani-Kərimdə Əraf sürəsinin 80-84-cü ayələrində belə oxuyuruq: “Lutu
da (elçi göndərdik). Bir zaman o, öz qövmünə demişdi: “Sizdən əvvəl aləmlərdən
heç kəsin etmədiyi iyrənc əməli sizmi edəcəksiniz? Siz, qadınları qoyub şəhvətlə
kişilərin yanına gedirsiniz. Həqiqətən, siz, həddi aşmış adamlarsınız”. Onun
qövmünün cavabı: “Onları yurdunuzdan çıxarın. Axı onlar təmizliyə can atan
adamlardır”– deməkdən başqa bir şey olmamışdı. Biz onu və ailəsini xilas etdik.
Yalnız arvadından başqa. O, geridə qalanlardan oldu. Biz onların üstünə
(daşlardan) yağış yağdırdıq. Bir gör günahkarların aqibəti necə oldu.” Bəqərə
sürəsi, 10-cu ayədə isə belə buyurulub: “Onların qəlblərində xəstəlik vardır və
Allah da onların xəstəliyini artırmışdır. Yalan söylədiklərinə görə də üzücü
bir əzab çəkəcəklər.”
Sonda
Fransa imperatoru Napaleon Bonapartın bir sözünü xatırlamaq yerinə düşər:
"İnsanlığın faciəsi zülm və zalimlər deyildir, zülmə səssiz qalan
insanlardır."
Türk
dilindən tərcümə: Asim Məmmədov
Комментариев нет:
Отправить комментарий